Štítky

life♥ (5) Other (4)

neděle 3. května 2015

Návrat, novinky v mém 'dokonalém' životě + bonus


Zdravím!,
nedávno  vlastně dneska .__. jsem se rozhodla, že se sem vrátím, budu psát další moje žvásty, který stejně nikdo nečte xD  A s návratem jsou i nové aktualizace o mým dokonalým životě. Nevím proč, ale poslední dobou jsem si zamilovala ještě víc temnotu, vlky a všechno tomu podobné.
No řekni mi, není to dokonalý?

   
Tenhle obrázek zdobí i moji tapetu na mobilu, musím se vždy usmát, když si odemču mobil.  Další věcí je ta, že jsem začala hrát WoWko, strašně jsem se do té hry zamilovala a nevydržela jsem bez ní! *začne se smát*. Jenže poslední dva týdny, možná míň, jsem přestala hrát.. Ale pořád ji v ntb mám, ale už dlouho nebyla zaplá. Ale věřím, že hned jak tohle dopíšu si jí zase zapnu. *Pokrčí rameny a zasměje se*  Pokračujeme dál.. Zase jsem začala s psaním, což i mě překvapilo. Možná dopíšu i tu knížku, kterou mám asi pár měsíců rozepsanou. *zasměje se*

No a na konec, jsem chtěla říct, že se tu budu věnovat i nějakým záhádným věcem a tak, třeba fakty o vrazích, nebo strašidelné legendy apod. a rovnou začnu v tomto příspěvku. *nahodí úsměv*

V roce 1934 vymyslel Max Factor přístroj na hodnocení krásy a to opravdu podrobně. Většině žen poškodil tvář, několik jich i osleplo.



                                                                ~.Luna.~

Žádné komentáře:

Okomentovat