Štítky

life♥ (5) Other (4)

pondělí 4. května 2015

Deprese foreva.

Zdravím,

tohle se většinou nestává, že bych zrovna JÁ měla hned druhý den další příspěvek. Ale mám touhu se vypsat. Hodím sem i link na mojí oblíbenou písničku. Je to teda soundtrack, ale zboňuju ho.
Budí ve mě hrozně klidný pocit.. A to se mi v poslední době hodně hodí, hlavně po včerejší noci..
Tolik deprese ve třech hodinách jsem ještě nezažila, touha zmizet ze světa zase narostla o 100%.. Až je to k smíchu.. *Zasměje se* Nikdy bych neřekla, že já budu někomu rozmlouvat sebevraždu, nikdy.. Jenže když zjistíš, že si z tebe ten daný člověk dělá pouze prdel.. Ztuhne ti krev v žilách a nevíš co dělat, celou dobu se klepeš, ale na druhou stranu si rád, že se doopravdy zabít nechtěl. Jenže postupem hodin si uvědomíš, že ses málem zabil taky, protože na tebe spadne všechno, co jsi kdy zažil, komu jsi kdy ublížil, koho jsi ztratil.. Možná tomu nebudeš věřit, ale pohled na svět se dá změnit i v pěti minutách.

                                                                              


Žádné komentáře:

Okomentovat