Štítky

life♥ (5) Other (4)

úterý 27. ledna 2015

Different life.

Chceš být jako ostatní?
Nechtěj.
Vadí ti, že vyčníváš z davu?
Buď rád.
Protože... Být odlišný... Žít odlišný život... Je něco vyjimečného. Už víš, že nezapadáš mezi ostatní, asi tě to trápí, ale věř, že jednou za to budeš rád. A přesně o tomhle je tenhle článek.

*Sedím v autobuse u okna, tam kde sedávám vždy, když jedu z blázince nazývaného škola. V hlavě se mi množí tolik otázek, že si je ani  nedokážu uspořádat.* -Další zastávka, konečně se blížím ke svému domovu- *Pomyslím si a podívám se, jestli někdo nastoupí. Ano. Nastoupil. Nastoupil kluk, asi 16 let. Hnědé vlasy,  upřímný úsměv a sluchátka v uších. Sedl si naproti mě a začal se dívat z okna. Přišlo mi na něm něco... Zvláštního! Vypadal smutně, ikdyž se usmíval. Vypadalo to, jako by se každou chvíli měl rozbrečet. Ale ne. Dál se usmíval. Dívala jsem se na něj celou dobu dokud nevystoupil. Při tom, když procházel okolo mě, jsem si všimla že nemá půlku ruky. Bylo mi ho líto.*

Nevím, jestli ho trápilo to, že je odlišný a že musí sedět v autobuse plném normálních lidí. Ale je lepší být odlišný.. Nebát se říct svůj názor, projevit ho. Stát si za svém a dělat věci po svém. Být originál a ne kopie, jako je spousta dnešních lidí. Někdo řekne názor, všichni se ho chytí, ale když někdo řekne, že má jiný názor, hned ho v mysli lidé zabíjejí.. Proč? Protože není jako ostatní, nezapadá a je k ničemu. Kecy, kecy a kecy. Klidně se seber a jdi a prohlaš svůj názor, vykřič do světa, že tu jsi taky a že jsi hrdý člověk. Zeptají se tě proč hrdý? Jednoduše odpověz. ''Jsem hrdý, protože jsem jiný.'' :)

https://www.youtube.com/watch?v=2ctmELjXPoA

Žádné komentáře:

Okomentovat