Štítky

life♥ (5) Other (4)

středa 13. srpna 2014

První cihla blogu.

První články většinou zahrnují osobní informace, ale ty já pokládám za nepodstatné. Není důležité, jak se jmenuji nebo odkud jsem. Nechci tu vykládat, jaká jsem milá a upřímná, protože taková nejsem, ne vždy. Teda, spíše jak na koho. Takže proto jsem si vybrala tuhle cestu, dokonce se mi i tak líp píše. Myslím, že člověka utváří to, co ho obklopuje, co má rád. I z maličkostí se dá vyčíst, jací jsme. Ale dost zbytečných řečí. 

    

Vybrala jsem několik obrázků, které naznačují (nebo jak to říct) co mám ráda. Mezi první patří příroda. Miluji jen tak sedět někde na louce, u rybníka či v lese, poslouchat ptačí zpěv a pozorovat jak si vítr hraje s listím, vodní hladinou.. Je to uklidňující a krásně si tak pročistím mysl.

Další, což taky tak nějakou souvisí s přírodou, jsou opuštěná stará místa. Kde se rostliny prodírají starými domy a příroda si bere zpět, co jí lidé sebrali. Taková místa mají zvláštní atmosféru. Vyvolávají nepopsatelný pocit, kdy se ve mně mísí smutek, úzkost ale zároveň i něco hezkého jako okouzlení.

A poslední, z téhle třetice jsou vlci. Moc se u tohoto nebudu rozepisovat, protože tohle zvíře ani nejde moc popsat. Už jenom proto, že je tak úžasné. Líbí se mi na nich, že jsou elegantní a zároveň nebezpeční. Ale jejich pohled je strašně.. Uklidňující nebo jak to říct.. Jsou to  prostě dokonalí tvorové. 
     

Další věcí, a to první z téhle dvojice, je psaní. Totálně mě baví psát, cokoliv. Ať už příběhy, básničky, písničky.. Prostě cokoliv. Není nad to, sednou si večer na okno, koukat na hvězdy, které svítí na obloze a k tomu psát své trápení, v podání příběhů. A nebo písničky, které stejně pokaždé skončí v záložce.

Poslední věc, je hudba.  Hudba, která hrozně ovlivňuje můj život. Nemůžu udělat krok bez sluchátek! A to vůbec nepřeháním. Sama hraji na kytaru, takže tím víc mě to k hudbě láká. A pořádné drumy mě prostě uklidňují.
 
Je toho mnohem víc, ale zase nechci aby tenhle článek byl extra dlouhý.. Takže asi jenom napíšu, co ještě mám ráda, psy, japonsko,koně, kočky-vlastně všechny zvířata, auta, kreslení, focení(když fotím já).

Žádné komentáře:

Okomentovat