Štítky

life♥ (5) Other (4)

pondělí 11. května 2015

:):):):)

Zdravím,

Dneska je fakt krutopřísně divnej den. Nic mě nebaví, ani kreslení... A to je kurňa špatně.
ALE! včera jsem dokončila svůj druhý text. :):):)
tu je:

Poslouchám ty hlasy
nemám zájem je už vídat
i to hloupé stádo ovcí,
které se mě snaží chytat
snaží se mě zatáhnout
a hodit ten prach do očí
je to vlastní projev,
ale kdo se potom otočí?

probouzet se pořád do tmy,
kotvy stále zvyšovat,
ale po čase tě unaví
ty věci jenom malovat

otáčím se za rameno,
nevidím tam nikoho
a nevím co tu dělám
odpovědí je mnoho
k tomu vylučovat  nápor,
který neustále stoupá

stojím na ulici
je tak hrozně slepá
jako pohled do země
a promítání vzpomínek
které tvoří úsměv
a k tomu diář plný upomínek

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou

utírám ty slzy
nic se pro vás neděje
mohlo mi to dávn dojít
že mě drží jenom naděje

nutí mě to přetvařovat
nově taky navazovat
drtí mě ten koloběh
jenže nejde s tím nic udělat

opírám se o zábradlí
chodím jen tak po městě
když tu není pochopení
tak mi prosím pomozte!

vědomí tak zaslepené
není žádné východisko
chtěla jsem porozumět,
ale letím hodně nízko
a tak zapínám ty pásy
jen pro to bezpečí
než tě život sejme
díky svému nářečí

vidím vlastní tvář,
která se tu díky bohu vytrácí
beru všechnu vinu
ale proč se všechno obrací
dokola si namlouvat
a nikdy neukončit
moje svědomí
já chci ho prostě pokořit!

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou

pojď podej mi ruku,
občas mi napovíš,
ať je rána jak je silná,
ty to ustojíš, nestojíš tu sama,
stojím tu s tebou,
překročíme limit
spolu táhnem to ve dvou


Žádné komentáře:

Okomentovat